0

مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: حمایت کامل از حوزه دانشجویی در اولویت‌های ویژه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است/ گزارش تصویری

مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
حمایت کامل از حوزه دانشجویی در اولویت‌های ویژه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است/ گزارش تصویری
بازدید 26

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حمایت کامل از حوزه دانشجویی در اولویت‌های ویژه رئیس و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.
دکتر محسن صحرانورد در نشست صمیمی با اعضای شورای صنفی مرکزی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد مشکلاتی در بین جامعه دانشگاهی به‌ویژه دانشجویان بوده‌ایم، شورای صنفی دانشجویی در دانشگاه می‌تواند موجب تسهیل و بهبود بسیاری از مسائل می‌شود.

دکتر صحرانورد افزود: قطعا نگاه رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حمایت کامل از حوزه دانشجویی است و با تمام مشکلات مالی و منابع انسانی در شرایط حاضر، اما حوزه دانشجویی دانشگاه، از اهمیت خاص خود در نزد مدیران دانشگاه برخوردار است.

وی افزود: شورای صنفی دانشجویی پویا، خواست دانشجویان و مسئولان است و تنها کافیست که دانشجویان به اهمیت شورای صنفی منصف و به‌دوراز هرگونه جناح‌بندی فکری پی ببرند.

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با ایجاد چنین شرایطی باید اطمینان داشت که مسئولان نیز لحظه‌ای در همت گماردن به تشکیل چنین شورایی درنگ نخواهند کرد، چراکه چنین شورایی موردنیاز و خواست هر مسئول دلسوز و آگاه می‌باشد که در فکر بهبود و اعتلای دانشگاه است.

دکتر صحرانورد افزود: تعامل بیشتر با شورای صنفی مرکزی دانشگاه برای حل مشکلات، ایجاد همدلی در میان دانشجویان و مسئولین دانشگاهی و درنهایت فراهم نمودن زمینه لازم برای تجربه‌اندوزی و مسئولیت‌پذیری دانشجویان برای آینده از وظایف مشترک مدیران، شوراهای صنفی و تشکل‌های دانشجویی است.

وی بیان کرد: مدیران ارشد فعلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دانشجویان فعال حوزه‌های مختلف دانشجویی در زمان خود هستند و این خود یکی از فاکتورهای انگیزشی مثبت در جهت داشتن نگاه ویژه به حوزه‌های دانشجویی است.

وی ضمن تشکر از اعضای شورای مرکزی صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مبنی بر پذیرش این مسئولیت و همچنین تعامل مثبت این شورا با دانشگاه در جهت حل مشکلات موجود، از تلاش همه‌جانبه تیم مدیریتی دانشگاه جهت بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان خبر داد و اظهار داشت: اعضای شورای صنفی دانشجویی به‌عنوان بازوان مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستند، بنابراین از این عزیزان می‌خواهیم در پیشبرد مسائل کوشا باشند.

دکتر صحرانورد افزود: نشست صمیمی امروز باوجود محدودیت زمانی، صرفا یک نشست دوستانه تلقی نمودم تا در یک فضای صمیمی، دقایقی را با شما که به‌عنوان بازوان مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستید، صحبت کنیم و ان‌شاءالله در سال جدید در یک نشست جامع‌تر، بیشتر و جزئی‌تر به‌پای صحبت‌های شماها خواهیم نشست.

دکتر صحرانورد همچنین از دکتر قائدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه،‌ به‌عنوان یک مدیر دلسوز و پرتلاش یاد کرد و از اعضای شورای صنفی خواست ایشان را در کلیه امور یاری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز اظهار داشت: مسائل و مشکلات حوزه دانشجویی به دلیل اینکه مسئولیت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه را بر عهده داشته‌ام برایم کاملا مشهود است.

دکتر اکرم فرهادی که دقایقی در جمع اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حضور پیدا کرد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، سال آینده شاهد اقدامات مثبت در حوزه رفاهی و صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواهیم بود.

محمد قائدی دانشجوی دندانپزشکی و دبیر شورای مرکزی صنفی دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر نیز ضمن تشکر از دکتر صحرانورد مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه بابت تشکیل این نشست، ضمن معرفی اعضای شورا، به بیان برخی از مشکلات حوزه دانشجویی پرداخت و از مشاور رئیس دانشگاه، درخواست استمرار این جلسات را کردند.

این نشست در سالن جلسات معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، محمد قائدی دانشجوی دندانپزشکی و دبیر شورای مرکزی صنفی دانشگاه، امیر گرامی مقدم دانشجوی دندانپزشکی و دبیر شورای صنفی دانشکده دندانپزشکی، پدرام محمدی دانشجوی رادیولوژی و دبیر شورای صنفی دانشکده پیراپزشکی، متین اسعدی دانشجوی دندانپزشکی و دبیر شورای صنفی خوابگاه سینا ۱، حمیدرضا راحت‌طلب دانشجوی بهداشت محیط و دبیر شورای صنفی خوابگاه پردیس۳، زهرا رهبر دانشجوی پزشکی و دبیر شورای صنفی خوابگاه خورشید، لعیا حاجب دانشجوی بهداشت محیط و دبیر شورای صنفی خوابگاه پردیس۱، سیده حدیث موسوی دانشجوی بهداشت محیط و دبیر شورای صنفی خوابگاه پردیس ۲، نادیا مولایی دانشجوی بهداشت محیط و دبیر شورای صنفی دانشکده بهداشت و علوم تغذیه حضور داشتند.

انتهای پیام/

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *