0

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر برای حوادث ترافیکی و چهارشنبه‌سوری در آمادگی کامل است

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر برای حوادث ترافیکی و چهارشنبه‌سوری در آمادگی کامل است
بازدید 23

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر برای حوادث ترافیکی و چهارشنبه‌سوری در آمادگی کامل است.
دکتر سید حسین موسوی در نشست هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: با توجه به تعطیلات آخر سال و در پیش رو بودن چهارشنبه‌سوری، احتمال به وجود آمدن حوادثی ترافیک و سوختگی‌های ناشی از آتش‌بازی‌های چهارشنبه‌سوری است، اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر آمادگی کامل برای پاسخگویی این حوادث دارد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اقدامات و تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث آخر سال در استان بوشهر توسط اورژانس پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر، بالگرد اورژانس هوایی، تیم‌های عملیاتی استان بوشهر برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در آمادگی کامل هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سرویس‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر در مسیرهای اصلی، جاده‌ها و شهرهای استان بوشهر در ایام تعطیلات استقرار پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: کمپ‌های سلامت نوروزی در شهرهایی که میزبان مسافران نوروزی هستند استقرار پیدا می‌کنند تا بتوانیم مقاصد گردشگری خوبی برای مسافران و شهروندانی که نیازمند به امدادرسانی یوده، باشیم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: طرح ضربتی پاسخ به حوادث ترافیکی برای استان بوشهر برنامه‌ریزی‌شده است.

دکتر موسوی خاطرنشان کرد: در طرح ضربتی پاسخ به حوادث ترافیکی، سیستم اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان‌های استان بوشهر پاسخ خوبی را در این راستا خواهند داشت.

وی اظهار داشت: پروتکل و دستورالعمل‌های موردنیاز را به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر ارسال کرده‌ایم. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی لازم برای آمادگی بیمارستان‌ها و افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و پزشکان متخصص موردنیاز نیز انجام‌شده است.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *