0

فرماندار تنگستان: باید در بحث پسماند یک تجمیع استانی صورت گیرد

فرماندار تنگستان:
باید در بحث پسماند یک تجمیع استانی صورت گیرد
بازدید 27

فرماندار تنگستان گفت:باید در بحث پسماند یک تجمیع استانی صورت بگیرد و به‌جای اینکه هر شهرستان مراکز پسماند جداگانه‌ای داشته باشد یک مرکز پسماند مشترک برای چند شهرستان ایجاد شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، احمد لطفی در مجمع سلامت شهرستان تنگستان بیان داشت : هرچند سایت پسماند منصوری تنها سایت پسماند مجوز دار شهرستان تنگستان هست اما نیاز است با استقرار تجهیزات موردنیاز افزایش محدوده آن از میزان مخاطره‌آمیز بودن آن کاسته شود.

فرماندار تنگستان اظهار داشت: سلامت جامعه موضوعی است که باید به‌صورت فراگیر و جدی به آن پرداخت زیرا سلامت مقوله‌های مختلفی را دربرمی گیرد و تنها منوط به یک موضوع نمی‌شود.

لطفی تصریح کرد: سه مسئله جوانی جمعیت ،حوادث ترافیکی و پسماند به‌عنوان عناوین مجمع سلامت هر سه از موضوع‌های مهم می‌باشند که باید با اندیشیدن تمهیدات لازم به‌صورت راهبردی به برطرف کردن آن‌ها پرداخت.

لطفی  در خصوص حوادث ترافیکی و جاده‌ها در تنگستان گفت: تنگستان با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی زیادی دارد باید درگذشته به این موضوع نگاه ویژه‌تری می‌شد که متاسفانه این مهم مورد کم‌لطفی قرارگرفته بود که خوشبختانه در دولت جدید توجه خاصی به این مسئله و نقاط حادثه‌خیز در تنگستان شده است .

وی ادامه داد:یکی از نقاط حادثه‌خیز در تنگستان حدفاصل روستای محمد عامری تا باشی است که در مدت کوتاهی نزدیک به ۶۰ تصادف فوتی و جرحی در آن اتفاق افتاد که خوشبختانه باکارهایی که انجام‌شده ۹۰ میلیارد تومان به تعریض این محور اختصاص‌یافته که به‌زودی انجام می‌شود.

لطفی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله در بحث حوادث ترافیکی انجام کارهای فرهنگی در این رابطه است زیرا بسیاری از تصادفات در تنگستان به جاده مربوط نمی‌شده و مربوط به عوامل انسانی بوده است.

چهارمین مجمع سلامت شهرستان تنگستان با حضور فرماندار تنگستان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،رئیس

دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان،رئیس اندیشگاه سلامت

استان بوشهر و سایر ادارات،سازمان‌ها و نهادها در تنگستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *