0

راه‌اندازی کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج

راه‌اندازی کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج
بازدید 46

کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج در کلینیک تخصصی زنده‌یاد دکتر حاجیانی واقع در بیمارستان راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان زینبیه (س) خورموج، کلاس‌های آمادگی برای زایمان آسان در ۸ جلسه از هفته ۲۰ بارداری شروع می‌شود و مدت‌زمان هر جلسه حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد که در این مدت ابتدا مطالب شفاهی و سپس مهارت‌ها به صورت عملی آموزش داده می‌شود.

واحد پرستار پیگیر با هدف ارتقاء سطح سلامت مراجعین و بیماران بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت است.

گروه هدف اصلی بیمارانی هستند که سابقه بیماری‌های مزمن مثل فشارخون، دیابت و بیماری‌هایی که نیاز به آموزش تکمیلی دارند است.

برنامه کاری واحد پرستار پیگیر به دو صورت است که طی ۷۲ ساعت اول به صورت تلفنی پیگیری می‌شود و سطح دانش، مهارت بیماران ارزیابی می‌شود و خدمات به صورت تلفنی و گاه حضوری در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و این کار در دوماهه اول به‌صورت هر دو هفته و هرماه تا یک سال پیگیری می‌شود و در حالت دوم بیمارانی که به‌صورت سرپایی مراجعه می‌کنند و بعد از ویزیت توسط پزشک ارجاع داده می‌شود و آموزش‌های لازم داده می‌شود.

کلاس‌های آمادگی برای زایمان و واحد پرستار پیگیر در بیمارستان زینبیه (س) خورموج با حضور رییس بیمارستان، مدیر داخلی، مدیر دفتر خدمات پرستاری، امور عمومی و دیگر مسئولان بیمارستان در کلینیک تخصصی زنده‌یاد دکتر حاجیانی واقع در بیمارستان راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ ه.ح ۴۰۵۰٫

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *