0

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر خبر داد؛ پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بوشهر با طاها به پیشواز بهار ۱۴۰۳ رفتند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر خبر داد؛
پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بوشهر با طاها به پیشواز بهار ۱۴۰۳ رفتند
بازدید 28

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بوشهر با طاها به پیشواز بهار ۱۴۰۳ رفتند.
به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر؛ دکتر سید حسین موسوی اظهار داشت: طرح استقبال همگانی اورژانسی‌ها از بهار ۱۴۰۳ باهدف استانداردسازی فضاهای داخلی و محوطه پایگاه‌ها، تاسیسات، امکانات رفاهی، آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و طرح طاها اجرایی می‌شود.

وی ضمن پاسداشت نوروز باستانی و تاکید بر برپایی و حفظ سنت‌ها در روزهای پایانی اسفندماه سال جاری از استقبال گسترده واحدهای ستادی و نیروهای عملیاتی در مسیر ترویج فرهنگ ممتاز سازمانی گفت: این طرح یک تلاش هماهنگ برای ترویج فرهنگ پاکیزگی و توسعه ویژگی‌های ممتاز فرهنگ‌سازمانی، پویش نظافتی در پایگاه‌های اورژانسی بوشهر به‌عنوان یک زمینه مهم برای دستیابی به اهداف بزرگ‌تری همچون افزایش توسعه کیفی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت همکاران اورژانس پیش بیمارستانی است.

دکتر موسوی افزود: این پویش و هماهنگی و حضور مدیران ستادی در کنار کارکنان عملیاتی نه‌تنها به بهبود شرایط در پایگاه‌های اورژانس استان کمک نمود، بلکه بهبود کیفیت و ارتقای خدمات اورژانسی نیز را در پی داشته لذا با ایجاد محیطی پاک و مرتب، تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی باانگیزه و انرژی بیشتر، بهترین خدمات را به مردم عزیز بوشهر ارائه خواهند داد و در مواجهه با وضعیت‌های بحرانی، بهترین عملکرد را ارائه می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی بوشهر خاطرنشان کرد: در این پویش، انتخاب پایگاه برتر و ارسال مستندات و تصاویر با هماهنگی به اداره امور پایگاه‌های ستاد مرکزی سازمان موردتوجه قرار می‌گیرد همچنین، انتخاب پایگاه منتخب منطقه توسط کارگروه مشترک معاونت فنی و روابط عمومی سازمان نیز موردتوجه قرار می‌گیرد.

دکتر موسوی اعلام کرد: بهترین پایگاه نمونه از هر منطقه آمایشی معرفی و تقدیر خواهد شد. این اقدام همراه با اهدای تقدیرنامه از طرف ریاست سازمان اورژانس کشور و جایزه نقدی به ارزش ۳۰ میلیون ریال به ازای هر نفر از کارکنان و مسئولان پایگاه منتخب انجام خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این، در این پویش، بهترین آثار فرهنگی در قالب عکس و فیلم مرتبط نیز شناخته و جوایز ویژه اهدا خواهد شد، همچنین، فعال‌ترین مرکز در اجرای این پویش ارزشمند، در اولین همایش روسای اورژانس سراسر کشور در سال آینده، به اهمیت ویژه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ز.ن ۵۰۰۰۰

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *