0

ضرورت توجه به بیماری های غیرواگیر در سنین بازنشستگی

ضرورت توجه به بیماری های غیرواگیر در سنین بازنشستگی
بازدید 9

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور همزمان با دومین روز از هفته سلامت در نشست صمیمی با پیشکسوتان بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به پیشگیری از بیماری های غیرواگیر در سنین بازنشستگی تاکید کرد.

دکتر محمدرضا مجدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان و تشکر از زحمات و تلاش های ایشان در دوران خدمت برای سلامتی مردم گفت: همه ما در واحد های مختلف دانشگاه اعم از درمان، آموزش، بهداشت، توسعه و … یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم ارتقای سلامتی افراد جامعه است.

وی حضور در جمع پیشکسوتان دانشگاه را مایه توفیق دانست و افزود: کار شما در عرصه سلامت بسیار با ارزش بوده است و بایستی در دوران بازنشستگی بیش از پیش به سلامتی خود توجه کنید.

دکتر مجدی با اشاره به این که تغییر سبک زندگی در حوزه پیشگیری از بیماری های غیرواگیر یک هدف بلندمدت است، خاطرنشان کرد: امروز علاوه بر این که بایستی دستاوردهای نظام سلامت در خصوص بیماری های واگیر را حفظ کنیم؛ باید بیماری های غیرواگیر از جمله بیماری های قلبی_عروقی، سرطان ها، حوادث و سوانح و بیماری های مربوط به روان را نیز مورد توجه قرار دهیم و با تغییر سبک زندگی میزان شیوع مرگ و میر ناشی  از این بیماری ها را کاهش دهیم.

وی در پایان از اقدام کانون پیشکسوتان دانشگاه در خصوص کتاب خوانی ابراز خرسندی است و گفت: امید است خدمات شایسته شما عزیزان در دوارن خدمت در حوزه سلامت مورد رضایت خداوند قرار گیرد و ما هم در این حوزه از هیچ خدمتی برای شما عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

نشست صمیمی سرپرست دانشگاه با پیشکسوتان دانشگاه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در محل آرامگاه عطار برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *