0

برای رفع اضطراب، خستگی، سردرد و لاغر شدن سیاهدانه را با این ماده غذایی خوشمزه ترکیب کرده و هر روز بخورید

برای رفع اضطراب، خستگی، سردرد و لاغر شدن سیاهدانه را با این ماده غذایی خوشمزه ترکیب کرده و هر روز بخورید
بازدید 29

به گزارش بهداشت نیوز، این معجون برای لاغری و سایر بیماری‌های عفونی کاربرد دارد. در معجون دوسین ترکیبات آنتی اکسیدان زیادی وجود دارد که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. سایر خواص این ترکیب دارویی عبارت است از:

کاهش اضطراب و استرس
مصرف سیاه دانه و عسل به کنترل استرس و افزایش انرژی بدن کمک زیادی می‌کند. شاید تعجب کنید، اما مصرف این ماده به افزایش گردش خون در بدن کمک زیادی می‌کند و همین عامل در کاهش هورمون آدرنالین (استرس‌زا) کمک زیادی می‌کند. در واقع وقتی خون و اکسیژن بیشتری به مغز می‌رسد، قدرت آن برای مقابله با استرس افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر یکی از خواص سیانه دانه و عسل افزایش آهن خون است که در مقابله با تنش و استرس نقش زیادی دارد.

تسکین‌دهنده درد و رفع خستگی
در بسیاری از مواقع که دچار خستگی بی‌مورد می‌شود، با مصرف معجون دوسین می‌توانید از میزان آن بکاهید. یکی از خواص سیاه دانه با عسل کنترل درد و کمک به آرامش اعصاب است. سردرد‌های میگرنی بسیار آزاردهنده است و برای کنترل آن می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید.

طرز مصرف سیاه دانه و عسل برای درمان سردرد میگرنی باید به صورت مساوی باشد. ابتدا سیاه‌دانه را بکوبید و سپس به همان اندازه به آن عسل طبیعی اضافه کنید. نیازی به نگهداری نیست و می‌توانید ۳ قاشق غذاخوری از آن را با فاصله در یک روز میل کنید.

خواص سیاه دانه و عسل برای لاغری
یکی دیگر از خواص سیاه دانه و عسل برای لاغری است. به طوری که با کمک به سریع هضم غذا باعث دفع چربی‌ها ا بدن می‌شود. از سوی دیگر تحرکات روده را نیز درمان می‌کند و به نوعی در درمان یبوست موثر است. یکی دیگر از دلایل خواص سیاه دانه و عسل برای کاهش وزن، کنترل اشتها و افزایش انرژی بدن است.

شما وقتی به عنوان میان وعده معجون دوسین مصرف می‌کنید، دیگر علاقه‌ای به ریزه‌خواری و مصرف خوراکی‌های پرکالری و چاق‌کننده ندارید. اگر این معجون را در زمان صبح مصرف کنید، تاثیر زیادی در لاغری دارد.

منبع: همشهری آنلاین

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *