0

نمایش توانمندی ها و ایجاد ظرفیت های همکاری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی

نمایش توانمندی ها و ایجاد ظرفیت های همکاری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی
بازدید 8

دکتر علی تاجر نیا در گفت و گو با خبرنگار وبدا با اشاره به اینکه وفاق ملی در زمینه حکمرانی کشور، به معنای هم‌افزایی تمامی نیروهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای بهبود حکمرانی است افزود: در حوزه وزارت بهداشت تمرکز بر سلامت مردم به عنوان یک وظیفه اساسی دولت و حاکمیت مطرح است.

وی بیان کرد: وفاق ملی در حوزه سلامت به معنای عدم دخالت مسائل سیاسی در این حوزه است و باید تلاش شود تا خدمات بهداشتی با کمترین نقص و بیشترین بهره‌وری ارائه شود.

عضو کمیته انتصابات وزارت بهداشت به اهمیت تجهیزات پزشکی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: این تجهیزات جزو نیازهای اساسی در حوزه سلامت هستند وبرای ایجاد وفاق، برقراری رابطه‌ای مناسب بین وزارت بهداشت و نهادهای مدنی و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ضروری است.

تاجرنیا همچنین به برگزاری نمایشگاه‌ها به عنوان فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و ایجاد ظرفیت‌های همکاری اشاره کرد و گفت: این روابط می‌تواند به بهبود کارآمدی و جلوگیری از هدررفت منابع کمک کند و در نهایت نماد وفاق ملی در عرصه سلامت را به نمایش بگذارد.

نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی ، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی( ایران مد ۲۰۲۴) در نمایشگاه شهر آفتاب از ۱۹ مهر آغاز ‌و به مدت چهار روز ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *