0

استفاده از ظرفیت مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش کلیدی دارد

استفاده از ظرفیت مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش کلیدی دارد
بازدید 32

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی ظهر سه شنبه در نشست مشترک شورای اجتماعی و کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار کرد: دشمن از تمام توان خود برای به انحراف کشیدن جوانان کشورمان بهره گیری می‌کند و ضروری است تمام دستگاه‌ها به صورت مرتب و مستمر هرماه نشست‌ها و کمیسیون‌های مختلفی برای این موضوع تشکیل و پیگیری کنند.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: دشمن طی سال‌های اخیر سعی کرده با جنگ ترکیبی، اغتشاشات را گسترش دهد اما با هوشیاری مردم این فتنه‌ها خاموش شده است.
عباسی بیان کرد: امام راحل ادبیات گفتمان جهانی را تغییر داد چراکه برنامه دشمن در همه کشورهای اسلامی کم رنگ کردن مذهب تشیع بود و از نگاه استکبار جهانی شیعه جرم بزرگی است و باید با آن مقابله می‌کنند.
وی با اشاره به اولویت قرار دادن مسائل اجتماعی در دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: دشمن تاکنون موفقیتی در مسائل اجتماعی نداشته و در ایران اسلامی نیز پاسخ قدرتمندی به تمام فتنه‌های دشمن داده شده است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور افزود: سر منشأ اینترنت در وزرات دفاع آمریکا است و دشمن در چند سال اخیر تلاش کرده آموزش‌هایی در فضای مجازی به نسل جدید ارائه کند که تأثیرگذار بوده است و باید در راستای رفع این مشکل تدابیری اندیشیده شود.
عباسی افزود: رهبر معظم انقلاب از اقدام دشمن به عنوان شبیه خون فرهنگی یاد کردند و از آسیب‌های اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین خطر علیه ایران اسلامی یاد کردند.
وی بر شناسایی نقاط حادثه‌خیر فرهنگی تاکید کرد و گفت: همه سکونتگاه‌های بحرانی در نقاط حاشیه شهر قرار دارد بنابراین تمام دستگاه‌ها باید ظرفیت و امکانات خود را در راستای کاهش مسائل اجتماعی بکار گیرند.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: استفاده از ظرفیت مردمی برای کاهش و مقابله با آسیب‌های یک اقدام اثر گذار است و امید است سایر دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق این مهم که مورد انتظار حاکمیت است موفق عمل کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *