0

تولید البسه ایرانی متناسب با ذائقه جوانان است

تولید البسه ایرانی متناسب با ذائقه جوانان است
بازدید 34

به‌گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح نخستین مرکز تخصصی طراحی، تولید و عرضه البسه اسلامی ایرانی (شمیم یاس) اراک اظهار کرد: تمام اقدامات نیازمند مخاطب است و برای ایجاد کسب و کار نخست باید بازار شکل گیرد و بازار تابع موضوعاتی از جمله مخاطب و طراح است.
وی شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را از جمله مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران یک خواستگاه مهم و یک گرایش فرهنگی و مطالبه اجتماعی و سیاسی است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که برای قواعد خود حد و مرز نداشته باشد.
عباسی گفت: بسیاری از مسائل اجتماعی و خانوادگی در تراز تربیت انسان‌هایی است که آداب و رسوم را مراعات کنند، در غیر این صورت فساد و هرج و مرج رواج می‌یابد از این رو باید پذیرفت که نظام اسلامی دارای قاعده و قانون است.
عباسی بیان کرد: البسه تولیدی باید ارزان و کیفی باشد و کاستی‌های این حوزه را با طراحی‌های جذاب و به روز پوشش داد که در این راستا نقش طراحان هنرمند بسیار حائز اهمیت است و با اقلیم اجتماعی پاسخ درست به نیازهای جامعه دهیم.
وی بیان کرد: دشمنان با ابزارهای متعدد قصد ضربه زدن به ارزش‌های ایرانی – اسلامی دارند که در این راستا باید با تقویت ذائقه جوانان بر پایه فرهنگ ایرانی – اسلامی و تولید محصولات با قیمت مناسب، از اهداف شوم دشمنان جلوگیری کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *