0

«نو آوینی»های خراسان جنوبی پای کار جهاد تبیین و روایت پیشرفت

«نو آوینی»های خراسان جنوبی پای کار جهاد تبیین و روایت پیشرفت
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام امید هادیان مهر صبح شنبه در نشست خبری اظهار کرد: قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی سال ۱۴۰۰ با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین شکل گرفت.
مسؤول قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه به اجرای طرح نو آوین که در شهرستان طبس در اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد پرداخت و گفت: رویداد نو آوین (نوآوینی ها یا همان آوینی های جدید) در واقع بحث رسانه قرارگاه نوجوانه است.
هادیان مهر اظهار کرد: ۱۸ گروه در این طرح شرکت کردند و در پایان این رویداد ۳ روزه ۵ گروه انتخاب و تجلیل شدند.
وی با بیان اینکه قرارگاه نوجوانه از یکسال پیش در سازمان تبلیغات استان شکل گرفته، افزود: در مسابقه این طرح در بخش روایت پیشرفت که در اسفندماه برگزار شد، خراسان جنوبی در بین ۱۳ استان کشور برترین استان معرفی شده است.
مسؤول قرارگاه نوجوانه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۸۵ نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند، ادامه داد: طرح نوجوانه را در سازمان تبلیغات با جدیت دنبال می‌کنیم.
حجت الاسلام قناعت معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در ادامه با بیان اینکه در حوزه دختران هم برنامه‌های خوبی در سال جاری برگزار شده، گفت: رویداد شیرین بیان ویژه دختران ۱۵ تا ۱۸ سال با موضوع فن بیان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
قناعت افزود: اجرای این طرح در سال آینده برای سراسر استان پیش بینی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *