0

رونمایی از پیش‌نویس سند طرح اقدام نوجوان‌محوری سال۱۴۰۳در کرمانشاه

رونمایی از پیش‌نویس سند طرح اقدام نوجوان‌محوری سال۱۴۰۳در کرمانشاه
بازدید 35

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه با حضور محمد خیاط‌زنجانی پیش‌نویس سند طرح اقدام نوجوان‌محوری سال ۱۴۰۳ در کرمانشاه رونمایی شد.
در این برنامه رونمایی محمد خیاط زنجانی اظهار کرد: طرح اقدام نوجوان‌محوری سال ۱۴۰۳ در کرمانشاه با کمک نوجوانان، بهره‌گیری از نظر و ایده‌ی نوجوانان و همچنین استفاده از دیدگاه‌های اندیشه‌ورزان تنظیم شده است.
وی افزود: این پیش‌نویس بعد از این رونمایی طی فرآیندهای لازم، به مراکز فعال استان کرمانشاه جهت اجرایی شدن ابلاغ خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر سند، طرح اجرای آن در قالب جداول زمان‌بندی شده نیز در حال تنظیم است که پس از تصویب نهایی این سند، به صورت مرکز به مرکز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا مسیر حرکت ما در یکی از سیاست‌های اصلی سه‌گانه‌ی سال ۱۴۰۳ به عنوان نوجوان‌محوری مورد توجه قرار بگیرد.
زنجانی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم برای فعالیت‌های حوزه‌ی نوجوان‌محور بتوانیم اقداماتی را انجام دهیم که نتیجه‌ی آن رشد و تربیت نوجوانان طراز انقلاب اسلامی باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *