0

حضور فعال و‌‌ ایثارگرانه کادر سلامت بسیجی در دوران کرونا

حضور فعال و‌‌ ایثارگرانه کادر سلامت بسیجی در دوران کرونا
بازدید 34

به گزارش خبرنگار وبدا، سیدمحمد پورحسینی با تبریک پیروزی ملت ایران در انتخابات روز گذشته 11 اسفند گفت: ملت ایران با حضور حماسی و پروشور خود، باعث شکست دشمنان کشورمان شدند.
وی با بیان این که بسیج و به خصوص بسیج جامعه پزشکی از اقشار شناخته شده برای مردم و به ویژه قشر دانشگاهی و وزارت بهداشت می باشد، گفت: جامعه پرستاری، پزشکان و کادر سلامت بسیجی در تمامی مواقع به خصوص در بحران ها حضور فعالی داشته اند و ایثار و از خودگذشتگی کادر سلامت بسیجی را در دوران کرونا و در اجرای طرح شهید سلیمانی نیز شاهد بودیم.
مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: در چند سال اخیر بسیج جامعه پزشکی در وزارت بهداشت اقدامات موثری از جمله تشکیل شورا های اندیشه ورز بسیج داشته است.رئیس سازمان بسیج ادارات کشور نیز در این مراسم گفت: وزارت بهداشت از جمله وزاتخانه هایی هست که از ابتدای انقلاب فعالیت های موثری به خصوص در حوزه واکسیناسیون داشته است.
سردار فضل‌الله کفیل به نقش موثر حوزه بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پرستار، پزشک، امدادگر و پرسنل حوزه بهداشت و درمان همواره نقش های تاثیر گذاری داشته اند و آخرین ایثارگری های کادر درمان بسیجی را نیز در ریشه کنی کرونا شاهد بودیم که این اتفاقات ناشی از درک درست از شرایط و همراهی و همدلی عمیق بین مجموعه بسیج و وزارت بهداشت بوده است.
سردار فضل‌الله کفیل در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود فرموده اند که بسیج یک سازمان نیست بلکه یک تفکر، اندیشه و فرهنگ است. 
وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیجی فردی است که به دنبال اعتلای کشور و خدمت به مردم است و این تفکر باید در گام دوم تقویت و تسری یابد.
رئیس سازمان بسیج ادارات بیان داشت: امروزه حضور مردم در صحنه های مختلف بیانگر جمهوریت نظام است.
وی گفت: امروز باید با درک شرایط جدید، نقشه راه برای رسیدن به اهداف را ترسیم کرد و فرمان ۱۰ ساله بسیج در رسیدن به این هدف نقش اساسی دارد.
وی با بیان اینکه در این فرمان، نگاه و رویکرد نه شعاری، بلکه کاملا عملیاتی است خاطرنشان کرد: دولت اسلامی لازمه تحقق جامعه اسلامی است و این دولت از ظرفیت بسیار مناسب برای رسیدن به دولت اسلامی برخوردار است.
دکتر صابر جباری فاروجی، فرمانده جدید مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت نیز گفت: با جوان گرایی امیدواریم بتوانیم برنامه های گام دوم انقلاب را به نحو احسن انجام دهیم.
وی گفت: از ظرفیت های بسیج در حل بحران جوانی جمعیت نیز با تمام توان استفاده خواهیم کرد.
دکتر جباری گفت: بسیج یک فرصت برای پیشبرد اهداف و برنامه ها است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *