0

مراجعه بیش از 190 هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی به اورژانس بیمارستان‌ها

مراجعه بیش از 190 هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی به اورژانس بیمارستان‌ها
بازدید 51

به گزارش وبدا،، دکتر “مهدی احمدی نژاد” ضمن بیان این مطلب افزود: طرح سلامت نوروزی از بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه داشت.
 
 
 وی گفت: همکاران ما در بخش اورژانس پیش بیمارستانی در این ایام 2 هزار و 344 مصدوم تصادفی و 3 هزار و 703 بیمار غیر تصادفی را به اورژانس مراکز درمانی استان منتقل کردند.
 
وی شمار مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه را 734نفر و بیماران غیرتصادفی درمان شده در محل را 4291 نفر عنوان کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی از فعالیت‌های انجام شده در طرح بسیج سلامت نوروزی را بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی عنوان کرد که در تعطیلات نوروزی امسال، 699 مورد بازدید انجام شده است.
 
 دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه کادر درمان بویژه پزشکان نیز در این ایام در مراکز درمانی حضور داشته و به خدمت رسانی مشغول بودند، گفت: در این ایام 2757 عمل جراحی اورژانسی و 3424 عمل جراحی غیر اورژانسی انجام شد.
 
وی تعداد بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه را 1744 نفر و بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی را 7533نفر عنوان کرد و ادامه داد: در این ایام 721 مورد اعزام بین بیمارستانی انجام شد و 75 نفر با احیای موفق دوباره به زندگی برگشتند.
 
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان  2412 نوزاد در این ایام چشم به جهان گشود.
 
دکتر احمدی نژاد تعداد بازدیدهای بهداشتی از اماکن را 29951 مورد عنوان کرد که 28652 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و 133 مرکز و اماکن متخلف تعطیل شدند.
 
وی اضافه کرد: معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز در این ایام نظارت کامل بر داروخانه را داشت که 1660 بازدید صورت گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *