0

فعالیت یک هزار و 540 عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

فعالیت یک هزار و 540 عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
بازدید 18

به گزارش وبدا، دکتر علیرضا زالی در هجدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تالار امام خمینی(ره) این دانشگاه، از توسعه آموزش به عنوان یکی از برنامه های اصلی وزارت بهداشت در سال جاری یاد کرد و با اعلام این خبر که برنامه راهبردی این دانشگاه تدوین شده است، افزود: این برنامه بر اساس اولویت های وزارت بهداشت تا پایان سال در دانشگاه اجرایی می شود. 
 
وی با بیان اینکه باتوجه به توانمندی ها و ظرفیت بالای اساتید علوم پزشکی، رسیدن به مرجعیت علمی در منطقه دور از دسترس نیست، گفت: در برخی حوزه های پزشکی از ترازهای منطقه ای عبور کرده و در جایگاه فرامنطقه ای قرار داریم. 
 
دکتر زالی میزان حق الزحمه دستیاران پزشکی در ابتدای دولت مردمی را دو میلیون تا 5 تومان عنوان و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه ویژه دولت و وزارت بهداشت، این حق الزحمه در سال جاری به 12 تا 15 میلیون تومان رسیده و دست دانشگاه ها در افزایش این حق الزحمه نیز باز است. 
 
وی به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه هوش مصنوعی اشاره کرد و گفت: هوش مصنوعی امروزه در رشته های مختلف علوم پزشکی، انتخاب دستیاران، محتوای آموزشی، ارزشیابی و صحت سنجی کاربردهای گسترده ای دارد و امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بتواند قطب روش های آموزش نوین باشد. 
 
وی با اشاره به تاریخچه جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: برگزاری این جشنواره در سال 84 برای مهجوریت زدایی از آموزش و دیده شدن خدمات اساتید، مورد نظر قرار گرفت و اردیبهشت سال 85 اولین جشنواره برگزار شد و از سال بعد از اولین جشنواره، با تدبیر دکتر عین اللهی، معاون وقت آموزشی وزارت بهداشت برگزاری کشوری جشنواره در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *