0

پایان میز ارتباطات مردمی سلامت ویژه سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به قم با پاسخگویی به ۶۳۰ نفر

پایان میز ارتباطات مردمی سلامت ویژه سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به قم با پاسخگویی به ۶۳۰ نفر
بازدید 15

به گزارش وبدا، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت با حضور دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، دکتر عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی و همچنین دکتر بنار، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان نمایندگان تام الاختیار دکتر عین اللهی، برپا شده بود.
 
همچنین کارشناسانی از معاونت های توسعه، آموزشی و دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم در این سه روز در میز ارتباطات مردمی حضور داشتند.
 
گفتنی است رییس جمهور و اعضای دولت در دومین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ از دیروز پنج شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت دو روز به استان قم سفر کرده و علاوه بر افتتاح و بازدید از پروژه های عمرانی در بخش های مختلف، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتند. دکتر عین اللهی نیز در این سفر از پروژه های محل احداث خوابگاه پسران و دانشکده پزشکی پردیس دکتر قاضی، مرکز جامع سرطان قم و همچنین بیمارستان خیرین سلامت بازدید و مرکز هدایت عملیات بحران، پایگاه اورژانس و مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم را افتتاح کرد.
 
همچنین در نشستی با حضور وزیر بهداشت، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت مهمترین توانمندی ها و نیازمندی های سلامت استان قم مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *