0

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری و تعطیلات نوروزی/ گزارش تصویری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری و تعطیلات نوروزی/ گزارش تصویری
بازدید 21

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری و تعطیلات نوروزی خبر داد.
دکتر حسن ملکی زاده در نشست هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: همه روسای بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان در چهارشنبه‌سوری و ایام تعطیلات نوروزی با اورژانس ۱۱۵ همکاری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مراکز درمانی استان بوشهر با توجه به احتمال بروز حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال از ۱۸ اسفند، برای ارائه خدمات بهینه و به‌موقع به مصدومان احتمالی حوادث غیرمترقبه در حال آمده باش کامل باشند.

وی تصریح کرد: همه مراکز درمانی به‌ویژه بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کمیته مدیریت بحران تشکیل دهند و تمامی مدیران مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موظف هستند از تمامی شیفت‌ها به‌ویژه شیفت‌های عصر و شب برای اطمینان از آمادگی بیمارستان‌ها و نحوه ارائه خدمات، بازدیدهای میدانی انجام دهند.

دکتر ملکی زاده تصریح کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در استان بوشهر هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای پایش و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات مراکز درمانی و بیمارستانی تشکیل شده است.

وی افزود: با مدیریت رئیس دانشگاه و با حضور معاونان بهداشت، درمان، توسعه و غذا و داروهای کشور و ارائه خدمت موثر و به هنگام تشکیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تیم‌های ویژه ارزیابی طرح سلامت نوروزی در ستاد دانشگاه‌ها تشکیل شده است و این تیم‌ها موظفند بازدیدهای میدانی و روزانه از مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها در سراسر استان را به‌صورت روزانه و سرزده انجام دهند.

دکتر ملکی زاده اضافه کرد: دسترسی به خدمات با کیفیت و به هنگام در طول تمام سال به‌ویژه ایام تعطیلات نوروزی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی خطاب به هیئت‌رئیسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اصلاح فرآیندها در تمامی امور در دانشگاه علوم پزشکی به‌ویژه در حوزه دارو، تجهیزات و سلف‌سرویس دانشجویان در دستور و اولویت کاری قرار گرفته است و همه مدیران باید در این مسیر حرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان بوشهر به‌صورت سرزده بازدید داشته باشند و نحوه ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی را با دقت موردبررسی قرار دهند.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *